perjantai 28. syyskuuta 2007

Tuotesijoittelun uutuuksia

Uusi kohuttu ja osin kehuttukin, joka tapauksessa hemmetin paljon ilmaista tekstimainontaa saanut Ganes-elokuva on tullut teattereihin. En ole käynyt vielä katsomassa sitä, mutta
jo ennakkomainonnasta on huomannut, miten paljon Ganesissa on panostettu tuotesijoitteluun.
No, eihän tuotesijoittelussa nykyään mitään uutta ole, ja joskus se voi toimiakin, tosin usein se on päälleliimattua ja kiusallista.

Eräässä tv-mainoksessa Albert Järvinen tekstaa keikkapaikan seinään tekstin Hurriggganes, kolmella g:llä. Minulla meni pitkään ennen kuin tajusin miksi, vaikka sponsori oli DNA. Juu, juu, 3G:tähän siinä "puolihuolimattomasti" kehutaan. Operaattori mainostaa itseään myös sanoin Sitä Cissekin ostaisi. Hehheh.

En ole nähnyt rainaa vielä, mutta työkaverini kertoi, että bändikaverukset laukaisevat kaljakuppilassa: "Vielä on aika hiljaista, mutta kyllä se tästä lähtee."

Ja Koff kiittää.

Ei kommentteja: