tiistai 18. joulukuuta 2007

Jotain positiivistakin

En voi väittää olevani optimisti, mutta onhan tässä kaikessa paljon hyvääkin. Joululoma on kohta alkamassa ja saan olla vapaalla 1,5 viikkoa. Tästä suuren osan vietän OUlussa, mutta uudeksi vuodeksi palaan kyllä etelään kissankelloja laskemaan.

On tässä vuodessa ollut monia hyviäkin puolia. Sain syksyllä vakkarityöpaikan, mikä vielä hetkeä aiemmin vaikutti tosi epätodennäköiseltä. Oon tehnyt monia työvoittoja, onnistuneita juttuja, joista on tullut kehuja. Oon käynyt mielenkiintoisilla Teakin avoimen kursseilla.

Kesällä tein mahtavan reissun talkoolaiseksi Sodankylän elokuvajuhlille. Se kannatti ehottomasti ja aion mennä vastakin! Heti sen jälkeen olin Sloveniassa, joka kannatti, vaikka en ehtinytkään olla perillä kuin vajaan viikon. Ja lokakuussa pääsin ilmaiseksi juttukeikalle Kyprokselle! Ei paha!

Oon ollu päällisin puolin terve, ystäviä on useita eikä kukaan läheinen ole kuollut. Rahat on olleet välillä kortilla, mutta hengissä on pysytty eikä oo tullut luottotietomerkintöjä. Oon nähnyt monia hyviä näytelmiä ja elokuvia.

Pitäis varmasti opetella olemaan nöyrä ja tyytyväinen.

Ei kommentteja: